みゅう > izu

日本行きにむけて、旦那が新しいカメラを購入しました。

何かまたくそ重いカメラなんですけど、まぁたかさんとこよりはマシか、と。ほんで、おニュウのカメラがよっぽどうれしいみたいで、暇ありゃパシャパシャ(何か今回のカメラはほんまにこんな音がする)とってるんですけど、さっきizuが座っててその横にぴったりみゅうが丸まってたんです。まぁみゅうの写真をとってたんですけど、izu、パンツ一丁なもんで「ちょっとぉ、パンツ写るやろー」って言ったら、「izu撮ってないもん」やって。 てめぇ…。




で、話は変わるんですが、旦那のママがほぼ毎日(どこから仕入れるんやろ…)ジョークを送ってくれるんですね。で、今日届いたやつの一つ、めちゃ「おぉっ!」って思ったのがあったの。コレ↓ 

ALZHEIMERS' EYE TEST


Count every " F" in the following text:

FINISHED FILES ARE THE RE
SULT OF YEARS OF SCIENTI
FIC STUDY COMBINED WITH
THE EXPERIENCE OF YEARS...

(SEE BELOW)




HOW MANY ?









WRONG, THERE ARE 6 -- no joke.
READ IT AGAIN !
Really, go Back and Try to find the 6 F's before you scroll down.


The reasoning behind is further down.








The brain cannot process "OF".


Incredible or what? Go back and look again!!



Anyone who counts all 6 "F's" on the first go is a geniu s.


Three is normal, four is quite rare.

どうよ、何個見つけた?